Reflex, jajja bulle!

Jag måste verkligen införsaffa mig ett antal reflexer. Nu börjar det bli så sjukt mörkt och av egen erfarenhet så vet jag att man inte syns i mörkret när det kommer bilar. Man tror att man syns men man gör fan inte de. Och jag tänker överleva den här vintern. . . Även om jag måste gå med min reflexväst.. Haha.

Och i dag är det premiär av Bonde söker fru och jag har inte kunnat se det!! Gaaah brinner av på att jag inte har någon tv. Jag vill se också Kungarna och tylösynd men det går ju tydligen inte de heller.. .Jag hade ju nästan sökt till årets bonde söker fru, eller jag hade skrivit ett brev men jag skickade aldrig in det.. Hehe.. Tur var väl kanske det, för annars hade jag ju inte kunnat åka till Kroatien och de hade jag inte velat missa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0