Pulkapappa

I går hann jag inte med någon uppdatering eftersom jag blev inhoppad på jobbet vid 12-19. Sedan hem duscha och vidare över till M för att kolla på tven och sappa mellan kanalerna. Ingen förstår nog min lycka att få kolla på en tv och ännu mindre att få sappa mellan kanalerna. Detta beror ju på att jag inte har några egna kanaler.. drygt som fan är det.. Men igår fick jag mig en liten dos av tv-tittande.

När jag slutligen gick hem var det visseligen kallt, men ingen snö.. Smsa Annette och hörde om hon ville gymma på morgonen, fick svar att vinterdäcken inte var på. Inte tänke jag mer på de och somnade vidare. Sen när jag gick upp och drog upp gardinerna fick jag världens chock! SNÖÖÖÖÖ! ÖVer allt! Och inte lite heller.. När fan hann allt de här komma.. Efter 12 i går natt i alla fall..

Förstå hur kallt det är i min lägenhet nu eftersom värmen inte är den bästa... Men jag sov faktiskt riktigt skönt i natt..

 

Alltså Sunes jul.. De är så sjukt roligt och de här hade ju inte varit helt fel nu  när det finns snö och allt.. Alltså att åka pulka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0