Nu kör vi!

Ja nu kör vi verkligen!

Träffade på Annette i dag hemma hos far. Kände att jag hade en hel del att berätta om saker och ting, och mer finns det att bli uppdaterad på.. Haha.. Men nu tänkte jag att fan nu är det nog. Träningen skall börja och den ska börja med stormsteg! Får som sagt min lön i morgon, men större delen av den måste gå till hyra och till TELENOR! Men hälsan är viktig så jag ska be snällt till far och be han låna ut pengar så jag ÄNTLIGEN kan få köpa mitt efterlängtade allträningskort på friskis..

Så nästa vecka när jag kommer hem från mor och Värmlandsskogarna drar vi igång! Jag verkligen längtar efter träningsverk, hög puls och den sköna kännslan av att vara riktigt trött i kroppen.!


Klarade 8 kg då.. Men det känns långt borta... :(



Kommentarer
Postat av: Annette

Kul! Mitt kort gick ut den 12 oktober, så det passar ju bra att skaffa ett allträningskort nu. Och så får du berätta mer om vad som hänt sedan sist :) Ha det så kul på Mamma Mia, hör av dig när du är hemma och träningen kan börja! Kram

2010-10-15 @ 08:34:37
URL: http://hosmagdas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0