Nästa, Gymmet!

I går blev det en riktig vilodag. Struntade i mötet för jag tycker inte jag behöver gå på en föreläsning när jag redan har gått en kurs i skolan om cv, anställning osv..

Så det blev lunch hos mormor med fika. Sedan en sväng ned till presskiosken för att tanka på mitt busskort ytterligare en månad. Sen bar det av hem, där jag städade och pysslade för fullt. Sen kom Moa över och precis när vi skulle kolla på en film blev vi båda så godissugna att vi tog bussen in till flygis och spenderade 35 minuter där inne för att hitta de godiset vi var sugna på..

Vaknade i morse av att det såg ut som ett bombnedslag i vardagsrummet.. När man har Moa på besök är det som att städa efter en 10 åring. Nej då, skojja bara. Men nu har jag fixat till det och det ser okej ut för att lämna lägenhten och komma tillbaka i kväll utan att behöva städa en massa..

NU: Bär det av till gymmet med Annette, sen hem till far för att lägga ut min bil på blocket.. Måste bli av med den!!

Annette hittade ett par skog på bellme som skulle passa jättebra till min klänning jag fick av Sanna i förrgår.. Synd bara att man inte har pengarna till dess denna månad, och inte nästa heller :( JAg hatar telenor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0