Min kropp skriker aj!

I går blev det först ett pass ben på gymmet med Annette, sen följde jag med hem till Närtuna för att visa lite saker på internet. Sedan tillbaka till Rimbo och träffa upp Moa för att köra ett till pass... Core...!

Sen fortsatte kvällen med tv-tittande med M. Vaknade av att far ville att jag skulle åka med Sanna till Thuns.. Usch när jag vaknade kände jag mig inte alls motivierd eftersom min kropp känndes mörbultad!!. Men nu är jag vaken och ska snart hoppa på bussen för att åka till Far och byta till hans bil.. Inte heller så jättekul att åka iväg när man inte har några pengar..

Sen i kväll blir det bubbla pass igen... Första vid 19, medel, sen 20 blir det yoga.. Men ska man nå målet som jag och Annette la upp så gäller det att ligga i.. Smidighet, Kondition, styrka!  Usch, kör hårt bara!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Pappa har väl ingen bil som du kan köra ??!!

2010-10-26 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0