Mat mat mera mat!

Känns verkligen inte som jag har gjort något bra idag alls. Bara suttit hemma. Men nu har jag ialla fall sökt två jobb och städat. Tänkte dra iväg på en joggingrunda lite för att rensa hjärnan och få lite luft. Känner mig skit tråkig som inte gör något speciellt en fredag, men jag väntar ju faktsikt på syrran och mamma med familj..

Hittade sjukt många bilder på datan sen studenten, och maten! Måste bara lägga upp några bilder på det.

 

 

 

Det är min faster Annette som har gjort allt på bilderna.. Himelskt vad gott det var! Och ännu godare hade det varit med dessa kladdkakor nu.!

 

Hittade även den här fina bilden på mig och Moa..! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0