marknad = strumpor

Har varit helt sjukt pigg i kväll och jag lider verkligen med Denice som behövt vara vaken och höra en massa ljud från mig.. Jag är väl som alla andra, får en sådan jävla panik när det är rörigt runt omkring mig.. Och nu eftersom jag precis fått igång min tvättmaskin, eller min hyresvärd har äntligen ställt in en, så ligger det kläder på hela golven sorterade i olika färghögar.. Kan inte tvätta mer än typ två tvättar om dagen för det är ju som sagt ganska kallt i min lägenhet så kläderna hinner inte torka.. As drygt..

Men i alla fall, i morgon ska jag soooova länge och sedan möta upp Jessi för att gå en sväng på marknaden, jobba och sedan möta upp Jessi, Moa och Vanessa igen och gå med de en sväng.. Hoppas på ett sätt att jag inte stöter på allt för många ansikten jag känner.. Har väl börjat blivit lite folkskygg efter min flytt till Finsta.. Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0