Lugn kväll med Åberg

Det var riktigt mysigt hemma hos fröken Åberg. Stannade till på flygis för att köpa lite snacks.. Blev chips, dipp och Ban and Jerry! Kom hem till Daniel och Jessi där han hade fullt upp med att spela tv-spel med en av sina kompisar. Så jag och Jessi stängde in oss i sovrummet. Men det hjälpte inte dirket. Med jämna mellanrum kom Daniel inspringandes och skulle mysa med Jessi.. Usch!

Kvällen slutade med att vi båda somnade framför Twilight.. Vaknade och fick panik för jag trodde jag missat bussen. Gumman kör ned mig till stationen och där får jag stå och vänta i 25 minuter för att vi kollat fel på bussarna.. Burr vad kallt! Men fick sällskap av en annan Finsta bo. Hon öppnade sig totalt och pratade på om hennes liv osv. Det visade sig att jag har hälsat på henne förut eftersom hon bor i samma hus som M...

Kom hem och skulle försöka sova.. Var skit trött men kunde verkligen inte.. USch vad jag hatar det! Jah börjar nästan tro på de här "feng shi" eller hur det stavas.. Måste möblera om!

Nu ska jag kolla på Bonde söker fu och sedan bege mig till jobbet.. Känner mig inte på topp i dag.. Håller nog på att dra på mig någon sjukdom.. Och det är inte så konstigt så kallt som det är i min lägenhet!!


Kommentarer
Postat av: moa

Haha, var hon gammal och mörkhårig? Och du, jag har en bok "praktisk feng shui för hem och själ" på jobbet, den kanske kan va till användniing? ;)

2010-10-24 @ 18:44:00
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0