Lagar matlådor på en fredagkväll... Vad hände!?

Jag vet, det är lite sjukt.. Har precis tagit ut mina créps ur ugnen. Kul fredagkväll, stå och laga matlådor.. Men det måste ju göras det också. Det gick dock inte så smidigt att göra pankakor som det ser ut när mamma eller någon annan gör det.. De blev tjocka, gick sönder, för tunna.. Ja ni förstår.. Men ungefär de tre sista pankakorna blev jag nöjd med. Så är det någon som är duktig får du gärna hjälpa mig för detta var inte lätt alls...

Kom till Alle vid ett tiden i dag, sen när vi tittade på klockan var den helt plötsligt halv fem.. Snacka om att man kan prata bort tiden! Fanns en hel del att ta igen och att berätta om.. Det var riktigt trevligt och måste självklart göras om.! Fick låna några filmer också så nu behöver jag inte titta sönder de jag har och redan sett ett antal gånger.. Tror det blir "Kärlek och fördom" eller "Chicago". Båda två är musikaler! Man blir på så glatt humör när man ser såna filmer..

 


Kommentarer
Postat av: alle

Vi måste ses oftare vännen :)

2010-10-23 @ 22:30:37
Postat av: moa

fråga pappa om hjälp med pannkakorna ;)

2010-10-24 @ 09:05:11
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Ja jag får fråga pappa Ingvar om hjälp.. Haha:)



Det måste vi självklart! Säg bara till när du kan! :)

2010-10-24 @ 13:16:18
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0