Kan sluta så här.. Men också så här... Och så här...

Trött och sliten.. Har stått framför spisen i över två timmar och gjort massa matlådor.. Först blev det korvstoganoff med ris, två matlådor. Sen Chilicorncarne med ris, fyra matlådor.. Sen har jag en låda kvar i frysen med spagetti och köttfärsås. Så nu finns det en massa mat färdig att ta fram. Tycker det är smidigt att göra så för när man inte vet hur dagarna ser ut och kommer hem oregelbundna tider så är det skönt att bara ta fram och värma maten. Och då ingen färdig mat som man köper utan riktigt lagad mat.

Ska krypa ned i min bäddsoffa och kolla klart på Chicago! Börjar bli kallt i lägenheten igen.. Usch..

I morgon ska jag hem till far för att lägga om till vinterdäck eftersom han som köpt bilen ska köra den till Göteborg på söndag. Det skulle ju bli snöoväder snart va? Sen blir det tacokväll med Moa och Vanessa hemma hos mig! Gottgott! Lagom spidade vi kommer vara eftersom de sover kvar och sedan ska vi direkt åka till båten i morgon!

Det kan bli en sådan här kväll, men också.....

 

Så här... Men också så...

....här...!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Håller bilen ända till Göteborg!!??? Haha

2010-10-28 @ 22:25:24
Postat av: ERICA

Hoppas hoppas! (Y) :)

2010-10-29 @ 12:03:26
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0