Jag hatat att jag alltid faller med ett magplask när det handlar om (.........) ! ! !

Det blev en mysig eftermiddag/kväll med Dennan och Murv! Åkte från far och plockade upp Moa vid bussen, åkte vidare och handlade på oss en massa svull och självklart mat. Var sedan tvungen att åka förbi morbror för min lillebror hade glömt sina viktiga yogijo -kort , (eller hur det stavas) eftersom jag ska åka till mor i morgon.

Blev en mysig middag med gooood mat, levande ljus och en massa skratt. I love this moment! Sen gosade vi tre ned oss i min allt för obekväma soffa och kollade på "flickan från ovan". Dock hann varken jag eller Dennan se slutet eftersom hon skulle med en buss åt ena hållet och Murris åt de andra hållet. Och eftersom jag åker till Värmland i morgon så kan inte lämna tillbaka filmen så det blev Moas ansvar.. Så den enda som fick se hela filmen var Moa..

När brudarna åkt tog jag en dusch och gjorde ett tappert försökt till att packa i sista minuten. Men jag behöver inte ha med mig speciellt mycket heller.. Endast något fint till jag ska på musikalen MAMMA MIA på lördag! :)

Fick en massa fjärillar i magen alldeles nyss.. Guess why!? You never now.. Hihi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0