JAG HAR SÅLT MIN BIL!!!

Äntligen har jag blivit av med min bil!! Och fort gick det!

Gymmade armar och axlar i dag på gymmet, sedan vidare hem till Annette för att få lite gymbilder överskickade. Sedan vidare hem till far, där jag la ut min bil på blocket. Vidare mot ridskolan där Mary-Linn rider. Vidare hem till mig och hinner inte vara hemma länge fören ett samtal kommer, två samtal och tre samtal.. REDAN! Och alla vill köpa min bil.. Trodde inte att den var så populär.. Men tydligen.. Men nu är den såld till en man i Göreborg som ska köpa den till sin dotter. Så söndag mitt pådagen kommer han och ska hämta den.

Nu måste jag ta i tur med alla saker jag hade i bilen.. Typ allt jag sparat på sen skolan.. Massa pappaer, pärmar osv.. Samt en luftmaddrass, hink med diverse tvättmedel, 4 stolar, liggunderlag och en massa annat skit! Hur kan man samla på sig så mycket i en bil egentligen!?!?

Hej då min älskade bil... Har gillat den här mest av de jag haft...


Kommentarer
Postat av: moa

inte konstigt att det är den du har gillat bäst. Det är den enda som har fungerat eller inte blivit förstörd ;)

2010-10-28 @ 18:44:50
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Hahaa nu ska vi inte vara sånn!! :)

2010-10-28 @ 21:39:31
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0