Jag har en tvättmaskin! Gaaaah!

Gick riktigt bra på jobbet idag och när jag kom hem träffade jag på mina hyresvärder och gissa vad de gjorde?! Ställde in en tvättmaskin!! GAAAAAH Vad jag blev glad. Så fort Denice kom hem bad jag henne följa med till Flygis för att köpa en torkställning så jag ÄNTLIGEN kan börjat tvätta! Har liksom tvätt sen Kroatien! De är fan helt sjukt!

Denice och jag lagade krovstroganoff till middag som blev ganska sen, men men, mätta är vi ni i alla fall! Är helt slut nu och det ska bli så sjukt skönt att få sova och veta att jag kan sova hur länge jag vill i morgon! Ska dock jobba vid 16, den de är fan helt okej. Sen får vi se vad kvällen bjuder på..

Ska in en sväng till Norrtälje på dagen i alla fall, uträtta ett ärende!

Det var prat om att vi skulle ut på krogen igen nu på lördag, men jag och Moa har styrt om planerna så det blir nog en hemmakväll med brudarna, eventuellt någon hemmafest.. Gött!

Kommentarer
Postat av: Annette

Länge sedan sist! Hör av dig om du känner för ett pass på gymmet + lunch någon dag på Chocolat :) Härligt att du kommit i ordning i lgh! Jag har förresten inte ditt nya mobilnr.



Kram

2010-10-06 @ 08:09:57
URL: http://hosmagdas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0