Jag är nog trotts allt lite blond..

Min toalett av en viss missfärgning så jag tänkte idag att eftersom jag inte skulle vara hemma att jag skulle slå i Ammoniak. För ni som inte vet hur det luktar så kan jag beskriva det som blonderingspulvret fast sjukt mycket starkare... Så detta hade jag i toastolen, ganska rejält...

Och nu när jag kom hem luktade det så sjukt mycket i hela lägenheten att jag var tvungen att vädra (trotts att det regnar och är jätte kallt ute). Men det värsta är att det luktar så sjukt mycket på toan att när man andas in börjar man hosta och det rinner tårar ur ögonen.. Ibland kan man undra om det har något med hårfärgen att göra (trotts att jag färgat mig mörkare). Jag som hade tänkt ta en lång dusch med hårinpackning osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0