Jag är en tuff brud, i lyx-förpackning.

Moa kom till mig och vi spenderade kvällen med att dricka te och äta choklad framför million dollar baby... Började självklart grina i sluten i filmen. Sen ville Moa ha en film igång för att somna lättare, men för mig svårare eftersom filmen är så pass rolig att jag inte kunde slita mig ifrån den. Vaknade vid 9 och då var Moa borta.. Snacka om att man sover djupt om man inte hör att hon fixar sig, äter frukost, bäddar osv..

Tog bussen till far där det blev att träffa en del av släkten eftersom pappas sambo Sanna fyllde år och bjöd på fika. Efter det drog jag och Annette iväg till gymmet och sedan körde hon hem mig. Nog för att vi tog det lungt, men ändå känner jag mig trött i armarna när jag sitter och skriver. Men det gillas bara! Sitter och planerar vilka pass jag ska gå på. Kommer nog bli en del.

Kom hem och ställde mig och gjotde hemma gjorda köttbullar med klyftpotatis och morötter i ugn. Gott gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0