Husdjur i soptunnan.

Alltså usch, usch och usch!!! Skulle fixa lite hemma för jag börjar som sagt få panik på att det är så sjukt rörigt.. Tänkte då tömma min soptunna.. Och gaaaaah fy fan vad äckligt! En larv i botten och det var inte den enda, satt en till på påsen också.. Alltså stackars mina grannar om de hade varit hemma, det hade nog trott att någon hade dött.. Nog för att spindlar är typ helt okej, men fan inte larver! Jag vill inte veta hur många det var i påsen eller va fan de kom i från! Gick ut med påsen och inte fan stängde jag den heller så nu kommer vi säkert få larver i hela tunnan.. gaah, usch och fy fan vad vidrigt!

Den där lilla jävlen!


Kommentarer
Postat av: Annette

Gymmet i morgon? Kram, Annette

2010-10-07 @ 18:23:55
URL: http://hosmagdas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0