Hur fan kan jag minnas så lite från helgen?! Tyckre jag hade koll ju...

Hahaa alltså jag bara sitter och ler.. Hur i helvete kunde helgen bli som den blev? Ja det kan man ju undra. Den där jävla alkoholen har nog något med det att göra. Det roliga är att jag satt precis och kollade på alla bilder från mobergs i lördag och chockades över hur många människor som jag känner som var där.. Men inte fan kommer jag ihåg det dirket heller. Hoppas jag inte sagt något otrevligt eller elakt till dessa stackare. Hoppas att löningshelgen blir lungnare.

Kom på att snart är det ju halloween snart, och jag funderar på om jag ska ha en lite halloween middag/fest. Men jag ska även hinna med att ha en inflyttningsfest snart också. Mycket man vill göra märker ja.. Men det vore kul. Gillar när det inte bara är vanliga fester utan något tema på de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0