Glöm bort alla beskymmer och besvär, vad glad och nöjd!

Efter mycket tårar, förtvivlan och tänkande har det nu beslutats att jag ska bo hemma hos far tillvidare.. Känns helt sjukt att flytta hem efter att levt ensam ganska länge.. Men jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att det positiva är att jag nu kommer få mer pengar över jag kan spara och handla för!!

Orkade inte med allt och åkte till Murris igår.. Där stod husmor och bakade bullar för fullt.. Gott gott! Sedan blev det en sväng till Beverly Hills för lite film tittande och massa skatt.. Länge sen sist..

Nu sanerar Moa och jag våra kroppar för fullt för att våga oss ut bland folk.. För i dag ska det först åkas båt, hem till Jessi och sedan ut på Mobergs!

I dag/kväll skall alla beskymmer och besvär glömmas bort och bara leva och njuta av studen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0