Ett gott skratt förlänger livet burkar ju man säga...

Vaknade och nästan kastade mig ur sängen.. När hände här senast?! Ingen aning, men jag ska ju till mammsi i dag och ville verkligen inte missa tåget. Men gick tydligen upp för tidigt så nu har jag hunnit med att betala räkningar, äta lunch och börjat ha tråkigt. Haha. Men bussen går om 45 minuter och det brukar gå fort.

Blir tacos hos mor i kväll och det ska bli riktigt skönt att inte behöva laga mat och inte behöva äta ensam..

HAHAHAHA alltså när jag fick se den här bilden i en gammal kompis album fick jag ett hysteriskt skrattanfall.. Gissa vem som är jag!! Guuud jag döör, detta är riktigt pisnamt. Men så här såg jag ut i typ 6 an - 7 an.. Hade typ kopparfärgat hår efter att försökt bli av med mitt dåvarande svarta hår.. Det är mycket ni inte vet om mig och det är mycket som är förträngt och glömt. Men när gammla bilder dyker upp kommer minnerna tillbaka.. Haha usch.. Men jag är i alla fall tjejen längt up på hörnet i svarta kläder....

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0