En sväng till Ikea med brudarna

Det blev en sväng in i några affärer för att Jessi skulle införskaffa lite saker till hennes och Daniel resa som blir av på måndag till Egypten.. liiiite avundsjuk man är då.. Köpte även kanelbullar eftersom det är kanelbullensdag i dag.. Jag vet att jag inte ätit nått sött på 20 dagar, men va fan, ingen kanelbulle på kanelbullensdag liksom!? Men jag sa det att har jag klarat 20 dagar en gång kan jag göra det nu igen efter min lilla "syndar" dag.

Efter fika med bulle och te hemma i Daniels lägenhet så fick vi tjejer för oss att åka till IKEA. Så jag, Moa, Jessi och Denise lånar Daniels bil och drar dit. Dock köpte jag inget mer än en ny kudde och två diskborstar. Jessi handlade på en hel del i stället.. Hon blev jävligt glad och slapp på slantarna när det ringde någon och ville köpa hennes säng för 250 000 kronor! DU, det skulle jag med bli!!

Åkte hem till lägenheten med min nya inneboende Denice! Hon kommer att bo hos mig under denna vecka för att hennes bussar passar inte till hennes jobb inne i stan nu när Walle (hennes pojkvänn) är borta. Men de blir nice, jag som tjatat om att jag känner mig så ensam. Nu har jag ju någon runt omkring mig..

Har försökt att kolla på ensam mamma söker hela kvällen, men mitt internet har laggat sönder idag.. Jävla piss... Får kolla på det en annan dag helt enkelt..

Aja, ska jobba i morgon så nu ska jag sova.. Sussa sött!! Pusspuss!

Hittade en massa bilder som Moa lagt på min data från någon galen utgång på krogen.


Moa var glad i hatten!


Dans..?


Häääärliga brudar!!

Kommentarer
Postat av: moa

tvungen att ta de hemskaste bilderna? alltså då jag är som fullast............. haha

2010-10-04 @ 22:52:59
Postat av: ERICA

Tro mig, de här var bland de finare! Haha11 <3

2010-10-05 @ 22:20:11
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0