en massa tjat om killar hela tiden.. Ge upp!

Sädär ja, nu har jag lagat kvällsmat, ätit, kollat på film och nu är det dags att avsluta ännu en dag. Ska ställa klockan för första gången på mycket länge eftersom jag ska plocka upp pappas sambo Sanna halv 10... Sedan blir det som sagt en tur till Uppsala.

Fick fin besök på jobbet i dag av Moa och Bina. Skönt att få prata av sig lite i alla fall. Men känner att jag har mycket mer att ge. Min arbetskollega frågade mig hur det gick med Mr (.) (säger inga namn men, oj oj oj vilken dålig uppdateringen hon hade. Men det är kul att de bryr sig, och så jag fick prata av mig lite med henne om killar.. Fan att jag aldrig ger upp alltså. Jag sa åt henne att från och med nu (eller det har varit så ett tag) ska jag bara leva, sluta leta, sukta eller spana efter killar och låta allt ske som det gör. Låta natruen göra sitt så att säga. Haha. Men det är egentligen bäst, de andra tar för mycket energi av än, och se bara hur det gick för Jessi.. Och nu sitter hon säker på någon mysig uteservering i Egypen.. Jag vill också vara brun!!

Jaja, känner att även det här blev ett spårat inlägg från min sida. Men de är sådan jag är.. Bara att acceptera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0