Dam och herr-krok

Vaknade i morse och insåg att jag inte hade sprunigt på ett tag så upp dirket ur sängen på med kläder och ut i spåret.. Tror inte att jag vaknade till fören jag kom tillbaka och stod i duschen.. Mina ögon ville liksom inte öppnas fullt ut...

Aja, åkte bussen med Denice in till Norrtälje för att uträtta några ärenden.. Under de två timmar vi väntade orkade vi verkligen inte gå ned på marknaden, det var alldeles för kallt.. Så vi gick en vända på stan. Jag skulle inte köpa något, men efter mycket om och men kom jag hem med två slick-korkar till badrummet.. Dock är det en tjej och en kille. Jag ville ha ett par andra, men Denice övertalade mig till att köpa de jag köpte. Jag menade på att jag inte kan ha det när jag inte har någon kille. Men hennes argumet övertalade mig.. Att jag någon gång i alla fall kommer få någon och då få användning av de.. haha..

Åkte vidare in mot Rimbo för att jobba några timmar.. Kändes lagom roligt... Är hemma igen och har precis smakat på maten som Denice lagade i dag, pasta med ädelost sås.. Gott gott var det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0