Ben and Jerry

Har precis åkt hem från pappa och faktiskt så stannade jag till på Ica för att handla med mign något gott hem. Det blev satsumas, naturgodis och Ben and Jerry!! Tänkte jag skulle kolla på Paradise hotel och käka glarre.

Pratade med mamma idag och det verkar som om att jag åker dig på torsdag och kommer hem torsdagen efter... Lååååångt! Men jag har nog inget bättre för mig heller så. Ska köpa gymkort/friskiskort nästa vecka så jag kan börja träna inne. Dels börjar det blir så kallt ute och dels så kommer man aldrig iväg ensam ut i skogen. Sen är det mycket för att jag vill börja på Yoga. Tror det kan vara riktigt bra. Samt spinning och gym! Fy fan vad jag ska komma iform den här jävla vintern. Vill ju vara i fint trimm när det blir ut på nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0