Äntligen jobba!

Jahap, då var det dags att åka och jobba! Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma iväg lite och få vara lite social. Stackars de som skulle umgås med mig nu, jag är nog över social. Har liksom ingen att prata med så mycket om dagarna, så skulle någon vilja komma förbi och ställa upp så jag kan få prata lite så är ni välkommna.

I morgon blir det inge Karlstad, utan det blir på fredag. Gud vad jag ändrar mig hela tiden. Men thats life! Kommer i stället spendera morgondagen i Uppsala för att leta efter gardinstänger och gardiner, samt åka och handla med pappas sambo.

Nej nu, Jobba till stängning.

Mina vackra arbetskläder som inte har någon passform alls.. Men men den som ser mig på jobbet får ta mig för den jag är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0