Tyda drömmar?

Vaknar och minns hela min drömm i natt. Helt sjukt! Bara för att jag kollade på en film igår där det fanns clowner och ett tivoli så drömde jag självklart om det. Det utspelade sig i Rimbo, närmare bestämt i Västertorp. Fast det fanns då en Camping och det såg inte alls ut som det gör nu, och flera bussar med unga vältränade killar bodde där och de uppträdde  tydligen pån tivolit/ cirkusen. Men på ett sätt har jag för mig att den var lite otäck. Sen minns jag att mina kompisar hittade varsin man, men inte jag..

Så de här med att tolka drömmar brukar jag försöka att göra i bland.Och tänker jag efter så har nästan alla i min umgängskrets killar eller någon form av ragg, men jag då? Nepp! Så om drömmen stämmer så kommer jag vara ensam i en lång tid framöver. Men jag lider inte utav det, men det blir bara tråkigt om mina kompisar har någon för då har de inte lika mycket tid över... Haha oj oj, är jag bitter eller? Nej då, jag är nog bara en filosof som gillar att spekulera kring olika saker. Så egentligen borde jag bara ta allt som de kommer och inte fundera så mycket..


Det går ingen nöd på mig, jag har ett förhållande med träningen och maaaaaten! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0