Sova sova sov länge..

igår blev det en sväng till Rimbo innan barnkalaset, och gissa vad som händer!?!? Bilhelvetet stannar självklart IGEN påväg hem... Pappas "nya" bil är inge bra...

Sen blev det barnkalas hos kusin, jättesöta barn som sprang omkring överallt. Sedan åkte jag till jobbet för att jobba tre timmar. Kändes ganska drygt.. Men eftersom det var möte med halva personalstyrkan igår fick man stället upp. Jag ska i stället gå på mötet idag.

Men först nu ska jag kila in till far för att få mig något i magen. Har lyckats sova ända tills nu, helt sjukt! Men skönt! Och sedan ska jag träna armar i Annettes hemmagym och sedan en promenad på det. Det är så det är planerat i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0