Soffhäng hela dagen

Idag blev det en sådan där riktigt slappis dag. Började direkt med lunch, kollade på när far lagade min bil. Tror det var en fläcktrem och katalysatron.. Nej eller, jag vet inte. Men nu ska den nog rulla ett tag till och förhoppningsvis igenom besiktningen om en vecka...

Sedan blev det att stå i köket hela dagen. Först bakade jag en jättegod paj med knäckigt lager deg, jammi! Sedan kyckling med ris och sås, sedan självklart grönsaker. Förstå vad underskattat rivna morötter är egentligen!! Det är ju sjukt gott, men min nagel höll på att ryka med!! Det blev bara en spricka i den, men jag ska ändå boka en tid nästa vecka, jag vill ju inte ha en sprucken nagel!! Daah!! Haha

Kvällen avslutades i soffan framför Robinson!

De här är lite svårt att hålla, eller byta ut snarare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0