Snälla ta mig härifrån...

Var på ett skivstångspass i dag.. Hur skönt som helst när man känner att man verkligen tar i tills det bara tar stopp och hur musklerna pumpar. Men det här passet var inte alls lika hårt som det som var förra veckan med en man. Det kändes som om han verkligen körde, medan den här tjejen som var idag kunde ha kört lite hårdare. Men det beror ju ofta också hur mycket man tar i vikt på skivstången och hantlarna.

Så nästa gånger blir det verkligen mer vikter!!

I morgon ska jag nog ta mig till min uppsägda lägenhet för att städa ur och packa ännu mer saker. Jag har liksom kopplat bort den totalt. Jag orkar inte vara där, kan inte beskriva varför, men jag drar mig verkligen för att åka dit.. Tungt!!


Längtar så sjukt mycket tillbaka till Venedig och Kroatien, värmen, friheten, fanns inga beskymmer mer än vilken restaurang man skulle gå till på kvällen, vi levde livet och jag mådde bättre än någonsin.. Kom och tänka på Kroatien och Venedig när jag la ut lite fler bilder på fb idag..  Gud vad jag vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0