Skivstångspass på friskis

I dag har jag äntligen bytt till vinterdäck, fyllt på glykol och kollat oljan..  Höll på att ta sönder ännu en bil genom att inte ha något vatten i kylaren. Har även städat ur ett förråd hemma hos far och hittade pantplaskor för 99 kronor som jag pantadei Rimpan i dag! Var på ica med Sanna och Mary-Linn och handlade mat.

Hem laga tacos och nu byta kläder för att snart åka till rimbo för att träna ett skivstångspass. Skönt! Har bara lite beslutsångest om vad jag ska ha för tröjja.. Haha jobbigt beslut va?!

Känner inte alls så  mycket i benen som jag trodde jag skulle göra med tanke på viktökningen.. Men träningsvärken kanske kommer imorgon..

Det är dags att börja sola solarium.. Helt sjukt att jag var så här brun för bara två månader sen.... (!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0