Ska nog ta och bli blond igen?

Var iväg på ett Corepass i dag på friskis och svettis i Rimbo.. Igen. Men faktiskt efter bara några gånger så känner jag redan lite mer stabilitet i magområdet, vilket är positivt. Men jag känner även att jag fått bättre balans vilket betyder på stabilitet. Love it! Men det kan också bero på de andra passen jag går på.

Men i morgon blir det ett vanligt medelpass som inkluderar det mesta av kroppens muskler, vilket kan vara skönt eftersom om man bara fokuserar på en muskel tröttas den ut och risken för träningsverk finns.

Men först som sagt, fixa naglarna! Jaaaahooo! :D


Funderar skarp på att bli blond igen. Eller inte blond blond, utan ljusare i alla fall. Har börjat ledsna på att vara "mörkblond". Nått i den här stilen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0