paranormal activity (igen)

Börjar bli standard nu med varranan dags inlägg. Har inte orkat starta datan. I dag har jag ÄNTLIGEN sett sex and the city 2 !! Oh vad den var bra! Jag beundrar hela satc serien samt filmerna!

Sen blev det möte på jobbet i tre timmar.. Lite drygt.. Sedan förbi Moa en sväng för att hämta ett usb med filmer på. Har nästan tvingat stackars M att se paranormal activity, så i morgon kommer han inte undan längre. Hehe. Jag har redan sett den så jag vet vad jag ger mig in på ytterligare en gång. Men det finns en baktanke med att han ska se ettan... Hiihi.

Men innan dess ska jag förbi Finsta och börja packa ned allt i kartonger igen.. Drygt! Sen kommer även Jessi över så vi kan få umgås lite. Inte ofta man ser den bruden. Hon bara jobbar hela tiden..

- Varför kan man bli så glad när rätt människa smsar.. Tell mee!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0