Om nu snön ska komma, kan den väl ialla fall ligga kvar...

Igår kom det (som ni alla säkert märkt) sjukt mycket snö.. Ja jag vet att jag sa förut att jag ville ha snö, men inte så här drastiskt och så mycket! Och absolut inte så som det ser ut i dag! Slask!!

Men igår ialla fall hade jag bestämt mig att jag skulle träna trotts vädret.. Så det slutade med att jag först fick stå och vänta på första bussen i över 30 minuter. KALLLT! Sedan efter tränignen fick jag vänta minst 30 minuter ... Ingen buss... Prövade igen en timme senare.... Ingen buss på 30 minuter... KALLT! Så jag fick helt enkelt sova kvar hos Moa.. Vilket slutade med att vi tog bussen halv 7 i morse, jag hem och Moa vidare till jobbet..

Men passet igår kändes inte så mycket i magen som jag hade hoppats på. Alltså tränade jag Core passet. Men dessvärre kändes det från skvistångspasset. Men idag känner jag endast lite i armar och armfästen. Vilket betyder att jag ska gå på ett pass till idag..

Men nu först film. Måste värma upp mig för jag har varit ute och hjälpt pappa med lite saker.



Min lillasyster ska ha halloweenfest ihelgen, (jag vet att det är lite sent, men tydligen kunde de inte tidigare). Så jag tänkte försöka mig på att göra något i den här stilen av Cupcakes. Gott va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0