Nu ska här jobbas!

Nu ska jag iväg och jobba.. Det känns inte allt för kul för när jag vaknade i morse så märkte jag att halsen inte kändes helt okej och jag har en irriterande rethosta. Men jag har klarat mig hittils så varför bli sjuk nu...

Jag hatar att den här jävla lägenheten har ställt till så sjukt mycket beskymmer för mig, min familj och min släkt.. Speciellt mitt förhållande mellan mor och dotter. Vi kommer mestadels på kant med varandra varje gång vi ska prata om det. Förstå vad en jävla lägenhet kan göra och förhållande till vissa människor. Jag blir så less på mina hyresvärdar och allt kring lägenheten!

Buhu! Tagga tagga tagga för jobbet!......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0