Ni har mitt ord, och jag ska se till att hålla det!

Nu får ni bli mitt vittne till att i morgon klockan 16.45 ska jag inbefinna mig i friskis lokaler i Rimbo på ett medel/puls pass! Har aldrig gått till gymmet eller på ett pass ensam, men va fan, i can do it!

Så nu jävlar kan jag inte maska och vara hemma.. Iväg med mig bara! Men anledningen till att jag drar mig för det är att jag är så sjukt dålig på alla dessa danssteg och kombinationer. Men vafan, jag rör på mig och någon gång måste man ju lära sig, och utan träning inget resultat! Sen tror jag att många får sig ett glatt skratt när de ser mig också, men jag bjuder på det!


Kommentarer
Postat av: Tormodrebekka

good job please keep on the good work

2011-09-23 @ 09:56:01
URL: http://tormodrebekka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0