Mysfredag som fortsätter med myslördag!

Igår blev det mys med scones och te hemma hos Moa, sedan en sväng hem till M. Kom hem vid 11 i dag och stoppa i mig mat och la mig sedan på soffan.. Pinsamt att säga de här, men jag har sovit fram tills nu(!!) Jag kände mig inte trött för fem öre och har inte gjort något ansträngande mer än gymm igår. Kankse är påväg att bli sjuk, eller så är jag bara utmattad efter att ha tränat i går.. En kombination?

Nu ska jag i alla fall som jag sa till Sanna, Sätta på mig ett nytt ansikte och åka till jobbet.. För er som inte försår så ska jag sminka mig.. Sen blir det jobb till 21.15 och sedan köra bil utan vinterdäck hem.. Läskigt. Sedan en lugn lördagkväll. SKÖNT!

Mina hemska arbetskläder. Men de är i alla fall finare än de röda skjortorna som vi hade förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0