Kan jag få köpa en ny kropp?

Kan man köpa en ny kropp så jag slipper hålla på så här!?

Passet var precis så jobbigt som det ska vara och jag gillade det verkligen! Men samtidigt gillar jag inte känslan av att jag inte kan röra mig, det ömmar, jag är stel, samtidigt som att jag kommer få världes tränngsverk i morgon. Gårdagens träning av benen sätter sina spår i dag + skivstångspasset. Galet! Men jag ska inte klaga för jag känner att jag gör framsteg. Så snart kanske jag vågar visa upp min kropp.. Tills dess gömmer jag mig i stora tröjor och leggings... Tragiskt.. I bland vore det underbart skönta att bara kunna byta kropp som man byter kläder eller ha sjukt med pengar så jag skulle kunna fettsuga här och där samtidigt lägga till lite på vissa stället..

Nej, nu får det vara bra.. Men ska inte klaga, men man får faktiskt försämrat självförtroede när kroppen inte är som den var eller som man önskar.. Få se till att få tillbaka självförtroendet..

Bara för att den är bra..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0