Just do it!

Hahahaha jag kommer säkert få en del skit och en massa pinsama komentarer för det jag nyaa har gjort av mina älskade vänner bara för att ni tycker jag är knäpp eller bara för underlig... Men varför ska man skämmas hela tiden, när man istället bara kan köra på och få det överstökat, och snabbare få ett svar eller evetuellt något annat. Det är lite så jag lever, just do it!.. Men jag tror ändå att det kan vara bra, och varför ska man dölja sin personlighet. Frammåt som ett ånglok bara och inte skämmas. Thats life!

Helst sjukt vad jag har sovit länge idag, men jag tror jag behöve det, efter två dagar i rampljuset. Sen tror jag att min hals håller på att strejka lite.. Men nu ska jag nog ta och städa lite, tvätta och sedan laga middag för att få energi till skivstångspasset som jag ska på idag.. Nice! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0