Jag kom, jag såg, jag somnade...

Gårdagen blev nästan som på bilen i det undre inlägget.. Förfestade hemma hos Moas granne i deras bastu, med vin och Mintu. In till Mobergs. Behöver inte visa legg åt vakterna, (tragiskt att de känner igen en), går in och beställer en shott (vilken som helst utan lakris säger jag,) får två lakris. Spiller ut den innan jag hinner ta shotten, berättar för bartenden som plockar upp glaset och fyller på en ny. (Gratis). Beställer in två cider, tror de försvann ganska snabbt för jag minns inte vilken smak. Dansar och pratar med gamla vänner...

Slutar på toan ... Tog oss ut till en busskur och lyckades få med oss jackor och diverse saker. Ringde några fyllesamtal (utan svar, tror det blev närmare 8 samtal, stackars) fick tag på en taxi. Och skönaste komentaren från taxichaffören: Innan ni somnar igen, vart ska ni åka.. Västertorp.. Dunk, somnade om...

Klockan var nu halv 2... Kom hem och ställde mig och stekte roslagsgrill, somnade med munktröja och strumpor under en filt..

Vaknade, åt mat, och nu laddar jag om för i kväll är det utgång igen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0