Ja vad har jag gjort egentligen..

Jag har verkligen inte orkat skriva eller varken startat datan på hur länge som helst.. Men jag har hunnit med att  jobba varje dag eftersom den ordinarie på frukt och grönt har fått problem med handen, jag har fixat naglarna (igen) och nu denna gång är de vita med glitter, fin fint! Även städa och packa i lägenheten, shoppat en massa julklappar/fördelsedagspresenter, bakat pepparkakshus, kollat efter jobb och lägenhet i Oslo, och frysit mig igenom dagarna!!

För hur satan kallt är de inte? Jag hatar vintern! Speciellt när det är -22 grader..

Nu får vi se om jag håller igång bloggen igen eller som den blir stilla igen, dock jobbar jag inte 12 h pass längre så man kanske har lite ork kvar.. Men istället har jag gått och blivit sjuk. Halsmandlaran är helt svullna och det har bvörjat klättra upp mot öronen. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0