I lost all control

Nu sitter de älskade naglarna äntligen på efter en heldag i Norrtälje inne på Rosa tassar. Eftersom jag och Annette samåkte så blev det först tvåtimmars väntetid för mig och sedan två till för Annette, så jag har alltså sutti stilla i 5 och en halv timme idag om man räknar in bilfärden. Sjuuukt lång tid så att det spritter i benen på mig. Därför ska jag iväg och köra ett friskis pass halv åtta med Moa.

Men precis nu har jag lagat mat, denna gång en lins och tomatsoppa. Jag låg och funderade på de länge och väl innan jag somnade igår. Gott det blev!

Jo föresten, det är sjukt svårt att skriva med dessa naglar, men man vänjer sig väl snart antar jag. Eller jag fixarn allt hur bra som helt utan att skriva sms och datan.. Krongligt!

 

Och de här var soppan som jag lagade, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0