I keep dancing on my own

I dag blev det inge träna heller, men det blev istället en dag med Alle. Har nu visat henne Rimbos läckerheter som hon på något underligt sett lyckats missa. Subway och Café Chocolate! Så först en macka på subway och sedan en fika på Chocolate med lime tryffel tårta och te. Gott gott! Har en gång i tiden praktiserat där och trivdes jättebra.

Sedan hem till far och göra mat, denna gång korvstroganoff med ris och sallad. Ett mycket gott tips är att använda creme frech i såsen. Den blir så mycket godare då! Sen medan jag väntade på M så bakade jag vanilj cupcakes. Såg lite halv snuskiga ut med grön karamellfärg och bland strössel, men det var bara ett smakprov på vad jag ska göra i morgon.

Sen middag med M och film med cupcakes till efterrätt. Lyckades få M att förlora ett vad och med de får M inte äta beasås på fredag som M ALLTID annars gör.. Stackars!! Hehe. Inte lätt att ha och göra med Erica.

Nu ska jag sova för troligen blir det utgång både fredag och lördag... Nu känner jag mig inte alls sugen, men i morgon kanske?!...

I keep dancing on my own...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0