Hej jag bor hemma efter 3 år på vift!

Har verkligen hänt en del sen sista inlägget.. Har inte bara orkat uppdatera.. Lördags blev det båt till ekerö för att införskaffa diverse alkohol samt ha trevligt med några människor.. Sjukt mycket folk var det på båten i alla fall. Kom till Norrtälje efter en bussresa med mycket stojj och stimm, samt en del shottar med käraste Alle. Gick hem till fröken årberg och Daniel på förfest där vi blev några stycken. Sedan vidare mot Mobergs.. Som var en riktig besvikelse.. Såå jag, Sofie och Amanda åker ned till Piren. Träffar på Alle och Linda (råkade kalla tjejen för Linnea hela kvällen, har så sjukt svårt med namn.. ) och vi dansade. Träffade på M och ingick ett mycket långt och trevligt samtal med han, slutade med taxiresa till Finsta, i hopp om mina matlådor i frysen. Visade sig att jag inte hade med mig någon nyckel... Söndag, försökte jag underhålla grabben så mycket som möjligt medan jag såg hur allt mer rastlös stackan blev.. Så nu har jag lovat att gottgöra detta, men hur vet jag inte. En söndag skall spenderas i sängen framför tven.. Mysigt ju.. Hehe..

I dag flyttade jag över stötte mängden kläder och skor till mitt lilla krypin hos far.. Känns som om jag kommer trivas bra här trotts att jag inte bott hemma på TRE år.. Men men, här skall sparas pengar och sedan invisteria i någon resa eller någon annan nyttopryl..

Kom nyss tillbaka från gymmet med Annette, och himmel vad jag gillar kännslan att trötta ut kroppen på rätt sätt. Så nu är det stenhård träning på alla sätt som gäller!

Nu ska jag sätta mig och kolla på film, blir en musikal även idag, tycker man blir så glad av sådan filmer.


Bara för att jag älskar den här bilden på mig och Moa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0