Hej, här bor jag, Välkommen in!

Filmen igår var tydligen inte så läskig som jag tyckte sist jag såg den.. Kansek för att jag sett den förr..

I morse när klockan ringde 06.30 var det så sjukt kallt ute och självklart var det minusgrader.. Jag som inte har några vinterdäck på min bil.. Åkte till jobbet och himmel vad mycket folk det var! Hela dagen, men jag tycker ändå att det gick bra! Nöjd över min insats åkte jag hem till far och nu har jag lagt mig på sängen för att slappa lite, man är ju inte vad att gå upp så här tidigt!

Ligger och lyssnar på waka waka, och himmel vilka minnen det ger än! Kroatien med Moa och Vanessa skriker det i mina öron och det vi upplevde tillsammans där nere! En oförglömlig resa. Snacka om att ligga och drömma sig bort och skriva massa strunt..

Aja, tänkte visa lite hur jag bor nu efter flytten från min lägenhet i Finsta som det visade sig var mögel i...

Jag vet, tapentern är hemskt ful i detta rum, men jag gillar den ändå på ett sätt.. Men som sagt inte i en stuga på cirka 10 m2.. Och ihop med de inredningssaker jag har..

 

Min provisoriska garderob.. Vad gör man när man ska försöka få plats med alla saker jag haft på 45 m2 och nu ska de in på 10 m2.. Men får hitta på lösningar som kanske inte alltid är de finste, men praktiska.

Den enda möblen som jag fick plats med från lägenheten.. Och jag bara ler när jag ser tv.. Men det har inte varit att prioritera en tv när den här fungerar så bra så!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0