Här kommer det bra ben!

Vaknade i natt av att jag drömt en riktig mardrömm! Ni vet när det handlar om en själv, familjen och mord då vaknar man med ett ryck och är alldels svettig.. Usch. Ringde upp M som tydligen var ute på äventyr för att komma på andra tankar. Var helt klarvaken mellan 3 och 4 inatt.. Usch! Som tur var kunde jag somna om..

Åkte till Jessi vid ett tiden i dag.. Kul att jag är van att bussen går varje timme, helgdag som vardag.. Så det var bara att ta bilen tilll Rimbo, utan vinterdäck och ta en buss därifrån.. Mös ned mig i hennes och Daniels soffa och pratade om allt och kollade på film! Sedan en sväng förbi Vanessa påväg till bussen för att lämna skor till henne. Det är tydligen så att man dumpar skor hos henne på helgerna för jag, Vani och Dennan hade skor hos henne och Daniles lägenhet..

Åkte till gymmet med Moa och körde ben och mage. Vi fick för oss att maxa vikten i benpressen och gissa vad!! Jag klarade hela 100 kg 8 gånger! Och då efter att jag redan gjort 3 repetioner x8.. Känner mig riktigt nöjd över min insats. Nu ska jag kolla på "Ensam mamma söker" eftersom jag var på gymmet när det var.

I morgon bilr det skivstångspass med Moa!

Nu ska jag skaffa mig så bra ben igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0