Har inget bättre för mig

1. Vilken svordom använder du mest? Kommer många könsord ur min mun för tillfället.. Usch!
2. Äger du en iPod? Nepp...
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den är inte inställd på någon tid, den borde vara det.. :(
4. Hur många resväskor äger du? När räknas en väska som en resväska?
5. Använder du flip-floppar? Klart jag gör! Fast bara under sommarhalvåret, eller om jag skulle befinna mig utomlans.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast Coop, men helst Ica..
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Oftast vill jag vara med på bilden, men det finns dagar jag hellre står bakom också..
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Kommer inte ihåg titel, men tror det var Anakondas 3 eller något sånt.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Men en vän
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En utlandsresa sedan en lägenhet och om pengarna skulle räcka till mer en ny bil!
11. Har någon någonsin kallat dig lat? OM jag har!
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ja..
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? En skiva som har hängt med till Kroatien och tillbaka.. Haha..
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Oj, ingen aning...
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Ja, jag tror det var en hemlighet. Nej skojja bara. Svar ja.,
16. När var senast någon stötte på dig? I helgen, om jag inte misstagit mig..
17. Vad åt du till middag senast? Tacos
18. Använder du huvtröjor? Mjaa..
19. Kan du vissla? Jo ibland så..
20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Ja du, något man får rysningar av i alla fall.. Fast släng gungorna är mysiga!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jo då, det tror jag!
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde! Brukar smygkolla på de nya Barbie filmerna med lillasyster, I like!
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning
26. Hur många syskon har du? 1 hel och 2 halv.. Konstigt de lät..
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Om det är någon speciell, och just nu är jag det.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Många!
29. Äger du några popband t-shirts? Nej jag tror faktiskt inte det..
30. När flög du senast? I september
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6
32. Läser du för skojs skull? Ja, eller om jag känner något behov av det.
33. Pratar du några andra språk? Mm jaa..
34. Diskar du din egen disk? Diskmaskinen jag det största jobbet..
35. Har du gråtit offentligt? Klart jag har, de är naturligt.
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Oftast
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jaa det vill jag!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det spelar ingen roll..
40. Kan du kasta macka? Nja
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men det skulle inte vara helt fel.
42. Vad har du med dig in på bion? Någon jag gillar eller en kär vän!
43. Vem var din favoritlärare och varför? Karin eller Ina..
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Njaa, skulle inte tro det..
45. Vad har du för väder? FÖR KALLT!
46. Har du en blogg? Nähää!
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska
48. Gillar du att flyga? Nej, måste jag så gör jag det.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? En egen vilja
50. När sov du senast på golvet? Det var några helger sen, Jessis badrumsmatta fick duga..
51. Vilken är din favoritdrink? Hmm, Någon sur sak!
52. Gillar du din boende-situation? Njaa, det duger, men jag vill bo i min lägenehet igen..
53. Vilken är din mammas hemstad? Oj, tror det är Småland eller Stockholm, kommer inte ihåg vilken ordning de flyttade..
54. Din pappas hemstad? Haha, de måste vara Närtuna.. Haha
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 8 men det finns undantag då mindre eller fler timamr förekommer..
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej verkligen inte, om de ändå vore det! :(
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, ibland så.
58. Vilken är din favoritfrukt? Mandarinder eller Apelsin. Jobbigt att skala bara...
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Försökte göra det, men det gick inge vidare. Har de i baktankarna i när jag handlar.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0