Date med kudden i kväll

En dag/kväll på jobbet avklarad! Nu har jag bäddat ned mig i sängen för lite filmmys.. Hade självklart varit trevligare med sällskap, men idag fick det bli en date med kudden framför filmen.

I morgon ska jag förhoppningsvis träffa Jessi, träna och byta däck på bilen. Vågar inte köra omkring med sommardäck längre.

Hittade den här på youtube.. Och ofta tillhör stekarna inte överklassen, de riktigt rika behöver ju inte gå runt och anstränga sig för att övertyga alla om deras schtekighet.. Men de roliga är att faktiskt de flesta dansar som han visade och det är ju inte snyggt någon stans, men hade inte tackat nej till att dansa omkring i natt ändå. Haha.. Men men, jag laddar om till en annan helg! Men lyssna så så hör ni att han säger schtek sju gånger under de korta klippet... Haha, skön grabb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0