Cupcakes!

Jag stannade hemma i stället för att åka och träna. Jag hade gärna tränat i dag, men Moa bangade. Men på ett sätt kankse det var bra, så att kroppen hinner vila mellan passen. Det har varit rätt intensvit i tre dagar nu. Men skönt är det.

Bakade jättegoda muffins, som ska bli cupcakes på lördag till Mary-linns halloween party. De kommer bli jätte häftiga. Sedan gjorde jag kyckling som jag fyllde med ost och lindade bacon runt. In i ugnen med lite kryddor på. Enkelt och gott. Till de, fullkorns pasta, sallad och sen sås gjord på creme frech, senap, tomatpure och lite kryddor. Gott gott..

Pappa klagade på att han kommer gå upp i vikt med min mat. Men grejen är att det är pasta, ris och potatis alltså kolhydrater som ska hålla sig borta ifrån, inte fettet. Fettet är bra. Men både pappa och Sanna uppskattar maten så han fortsätter nog inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0