Varför leker livet med mig....

Alltså jag är ledsen men jag orkar verkligen inte skriva speciellt mycket om helgen. Visst har den varit hur kul som helst, men samtidigt inte. Så jag kan berätta allt i de största dragen.

Fredag dag var det mösspåtagning, mys! På kvällen blev det förkaka hos Ida i hennes lägenhet med massa trevligt folk. Sen blev det trädgårn där det hände ett och annat, sedan vidare till "G" där vi satt ett tag. Sen blev det tearten som slutade si sådär.. Usch vad jag mår dåligt, förlåt.. Jag kan inte sluta tänka på den kvällen och jag har verkligen ångest och känner mig som en idiot... Sen blev de att åka pikébuss med några trevilg poliser.. Kvällen slutade dock i min egen säng.. GÖTT!

Vaknade riktigt bakis på lördaagen.. Blev en riktig snefylla på fredagen.. Usch, massa ångest när folk börjar berätta mer och mer vad jag gjort.. Jag skäms.. Sen blev det till att frächa till sig på nytt för att åka in till stan med några brudar för att fira Ida.. Kvällen blev riktigt nice och vi träffade några riktigt trevliga killar från Sundsvall.. Känndes skönt att inte det bara finns snobbar i stor stan.. Även denna kväll slutade hemma i Norrtälje.. Skönt.

Söndagen fixade jag och Moa iordning lägenheten och begav oss hem. Jag till mig och Moa till sig.

Måndagen åkte jag och gymmade och sen till Täby med Ida.. Skulle inte handla nått, men det blev det såklart ändå. I vanlig ordning.. Haha.. Trevligt vare de i alla fall.. Förutom att jag mådde ännu dåligare över vad jag har gjort mot folk i min omgivning.. Usch, natten till dag var riktigt sömnlös.. Haft flera mardrömmar och bara legat och tänkt en hel del....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0