Varför händer det här mig?!?!

Ja måste bara berätta om en riktigt jobbig händelse som hände i går. Men jag väljer att inte säga några namn och inte säga vad jag tycker om de olika personerna för det avslöjar aldeles för mycket. Det skulle bara bli jobbigt för mig..

Kommer till gymmet igår, kille 1 är där och hälsar kul att se han, var ett tag sen.. Han lämnar lokalen, men då är kille 2 där som jag sagt nått pinsamt till på krogen. Han hälsar och är trrevlig. Kul att se grabben. Sen går kille 2 och in kommer kille 3... Okej, pinsmat, växlar några ord, kommer inte på nått vettigt att säga.. Försöker gymma på och man är ju inte så jättevacker på ett gym med gymkläder och tar i så att jag är lika röd som stoppmärket.. Medan kille 3 är kvar kommer kille 4 in... Åh nej. Inte bra.. Hälsar och växlar några ord med kille 4 medan kille 3 står och ser det.. Kommer inte på nått vettigt alls att säga och det blir helt fel.. Usch.. Har en lång disskution med en person om allt möjligt, eller det var om kille 1, 2,3 och 4...

Jag hoppas verkligen att jag inte kommer stöta på alla dessa en gång till på samma kväll.. Och de värst är att allt detta hände inom loppet av en timme... Aja, ska sticka till gymmet nu.. Håll tummarna åt mig.. Eller jag vill gärna träffa de, men inte samtidigt och inte på ett gym.. Men det är ändå ögongodis att kollla på medan man står där och sliter med vikterna.. :)


Och detta är inte en bild som ska föreställa mig på nått sätt.. Jag är kort med kurvor. Men jag gillar mina kurvor, tycker kvinnor ska ha det.. Till viss måtta dvs.. :)


Kommentarer
Postat av: moA

håller med, det ska va nått att hålla i! ;)

2010-05-25 @ 22:46:05
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Ja men eller hur!! Det är mycket snyggare.. (kanske tycker så för att jag aldrig kommer vara smal, utan ha kurvor resten av mitt liv) är ju byggd så.. :)

2010-05-26 @ 10:27:54
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0