Sol men inget bad

Slänger in ett litet snabbt inlägg medan jag väntar på att Moa ska bli klar för att bege sig hem till mig. Jag ska nämligen få packhjälp!! As bra, för jag kommer ingen vart annars.

Gårdagen vart helt okej, dock inte så mycker folk som man kände men annars var det kul! Jag blev inte allt för berusad och faktiskt kommer jag ihåg allt jag sa och gjorde, så inge ångest i dag.. Svar ja, jag har kollat igenom min mobil och ändå ingen ångest.. Det som jag säger på fyllan är oftast en sådan sak jag skulle säga i nyktert tillstånd också..

Har legat och glassat i solen hela dagen, brun och fin måste man ju vara nu när det är sommar och man går omkring med bara ben..
Nice!


gårdagens outfit


Jag och jessi..


Jag och Moa i fredags...


Fredagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0